Kedi Köpek Aşıları ve Mikroçip Uygulaması

Kedi köpek aşıları ve mikroçip uygulaması

Kedi ve köpekler yeni bir aileye kavuştuklarında yaşam gerçek anlamıyla başlamış olur. Aşılarının takibi genel sağlık kontrolleri ve beslenmeleri hakkında en doğru bilgilere uzman hekimlerimiz ile ulaşabilir, gerekli durumlarda bizlere 24 saat ulaşabilirsiniz. Doğa veteriner kliniklerinde ayrıca bir kedi ve köpeğin ilk gününden itibaren güvenle kullanabileceği kaliteli ve bütçenize uygun mama alternatiflerine ulaşabilirsiniz. Kedi ve köpekler için koruyucu aşı programlarımız bölgemizde yaygın olan hastalıklar esas alınarak hazırlanır zaman zaman güncellenir.

Antiparaziter ilaç uygulamaları ile hem sizi hem de onları korurken gereksiz aşı uygulamalarından kaçınmayı da meslek etiğimizin bir parçası olarak değerlendiriyoruz.

Kedi dostlarımız için iç-dış parazit uygulamasından 3 hafta sonra Karma aşının ilk dozu uygulanır. Takip eden 3 haftada Karma aşının ikinci dozu ve Lösemi aşısının ilk dozu uygulanır. Son olarak ondan sonraki 3 haftada ise Lösemi ikinci doz ve kuduz aşısıyla yıllık aşılar tamamlanır. Köpek dostlarımız için yine aynı şekilde iç dış parazit uygulamasından 2 hafta sonra Karma aşının ilk dozu yapılır. İki hafta sonrasında Karma aşının ikinci dozu ve Corona aşısının ilk dozu yapılır. Bunu takip eden iki hafta sonrasında ise Corona aşısının ikinci dozu ve Bronşin aşısının ilk dozu uygulanır. Son olarak da yine iki hafta sonrasında Bronşin aşısının ikinci dozu eve Kuduz aşısı da yapılarak yıllık aşılar tamamlanmış olur.

Mikroçip uygulama

Tarım ve hayvancılık bakanlığının bildirdiği kanun çerçevesinde kedi ve köpeklerin çiplenmesi zorunlu hale gelmiştir. Mikroçip uygulaması basit kısa süreli ve ağrısız bir işlemdir. Çipin deri altına özel enjektörlerle uygulanması prosedürü tüm merkezlerimizde rutin olarak yapılmaktadır.